Gulumseyememdedim https://imgyukle.com/i/Ealrk8 https://imgyukle.com/i/EalJ3n Bebeğim son bir haftadır huzursuz ateşi 37,2 falan oluyor 5 ay 23 günlük diş mi acaba anlamıyorum bakabilir misiniz🙏
Zeynep-eymen1 Gulumseyememdedim diş ama hemende gelmeyebilir bizimki de öyle 7 aylık olcak hala gelmedi dişler 🤣
Elizaninannesii Gulumseyememdedim yerini yapıyor sadece o şekilde olduktan bikaç ay sonra anca çıkar bizimde 4 aylıkken başladı kaşımaya 7 aylık olduk yeni patlattı elimle daha bu gün hissedebiliyorum ucunu 😇
Gulumseyememdedim Bbmomy Senosunuzz fatma_6141 ayy ondan demek yavrumun huzursuzluğu jel falan kullanırdım bilseydim 🥺
Sum5721 Bbmomy nasıl anlayabiliyorsun benimde oğlumun dişleri çok kaşınıyor bir huysuzluk var ama ateş yok geliyormu anlayamıyorum tam
Senosunuzz Gulumseyememdedim Çok sıkıntı olmadığı taktirde akışına bırak annesi jell ve ağrı kesiciler en son çare olsun😘
AryaSu Gulumseyememdedim doktorların bazıları jelleri önermiyir . Biz calgel kullandık kızım öğürdü sonra sürmez oldum . Ama sürdüğüm zamanlar ise yaramadı pek .. bu tarz şişkinlik aylar sürebilir. Çok huzursuz olursa doktorlar tetagil öneriyor diş tozu.
Oykumm_21 Gulumseyememdedim jeller pek onerilmiyo tetagil var içeriği temiz doktora danışarak kullanabilirsiniz biz 8 tane diş patlattik aynı anda 10 aylik suan
Zeynep-eymen1 Gulumseyememdedim Bazen huzursuz oluyor çok kaşınırsa falan ama hergün değil ara ara gelip gidiyor benimkide yakında patlar herkes öyle diyor ama gelen yok 🤣
Gulumseyememdedim Elizaninannesii oyy maşallah, şu huysuz halleri geçsin de ne zaman çıkmak isterse o zaman çıksın diyorum ben de🤭🌸
Nursena0606 Gulumseyememdedim diş eti kabarmaya başlamış ama hemen gelmez gibi duruyor. Bizimki bu şekilde 15 gün sürdü. İnşallah çabuk çıkar.
Gulumseyememdedim Nursena0606 15 gün boyunca hafif ateş huzursuzluk devam etti mi peki? Çok teşekkürler🙏
Nursena0606 Gulumseyememdedim hayır ateş 3 gün devam etti. O sırada patladı. Ama 15 gün huzursuzluk çektik.
GiybetReis Gulumseyememdedim bi yarık var gbi sanki . Yarıldıgı zaman cok acı yapıyor😞 sonra hemen geliyor ama diş.
seyma_sen98 Gulumseyememdedim Allah yardimciniz olsun evet diş geliyo sanirim iki tane karanfil yagi cok ise yariyo dis etlerine surun devamli bi zarari yok kimyasal maddede yok hem icinde eczanedeki jellerde kimyasal oluyo ya o yuzden