Oykunil merhaba çok geçmiş olsun öncelikle. Sizinle aynı sıkıntılardan gittik biz de. Ağlama huzursuzluk gaz kilo alımında yavaşlık reflü göğüste hırıltı. Gastroentoroloji ye yönlendirildik anne sütü için çok ağır diyet ve alerjen mamaya başladık. Şimdi şikayetlerimiz tamamen bitti diyemem ama azaldı. Kilo alımı iyi ama. Belki diyetlerimi tam yapabilsem daha rahat edecek çocuğum ama insan nefsi işte yüzde yüz uygulayamıyorum maalesef😢 Yalnız bu mamalar kabızlık yapıyor bir de gazı arttırıyor gözlemlediğim ve araştırdığım kadarıyla. Umarım Buda geçicidir.