Benım bebegımdede boyle ara ara kakasında sünen bişiler oluyo ana rengi normal ..
birde yuzunden 10 gundur olusan mınık mınık sıvılce gıbı seyler var doktora goturdum aşerjık durmuyo dedı mustela krem verdi napcam bılmıyorum mamada verıyorum ben tatmın olmadım 2 doktora goturdum