AytenMina bunu anne baba dengeleyecek.kiskanclikta bı duygu yani bunu tetikleyen bişey olmasza anne baba dengelerse ilgilenirse sorun olmaz diye düşünüyorum.simdi insanlar bilinçli.ben ilkokula gidiyordum annem hamileydi.daha kapıdan giriyoruz senin papucun damda ama herkes ya .çıktım bigun damda pabus aradım düşün anlamiyorum.sonra cinsiyeti kızmış heh kız oldu sen iki tane olunca değersiz artık tek kiz olsaydı kıymetli olurdu.hep buna maruz kaldım.simdi bı çocuğa sürekli böyle yaklasilsa kiskanmayanin bile kisakncligi tutar