Bence siz ne zaman hazır hissediyorsanız ozaman olmalı cocuk arasını düşünmeyin.ama ben sağlık nedenlerinden dolayı hemen istememiştim.rabbim 2.kez anne olmayı nasip etti aralarında 6 yas var.
Benim kardeşlerimle aramda 5 yas var.4 yas sonrası ideal die dusunuyrm