Betyblue merhaba, korkmana gerek yok bebişi bol bol emzir gerekirse gece mamada verebilirsin. Sarılıkta ilk 10 gün riskliymiş 10 günden sonrası için doktorlar evde devam ediyor. Benim bebğimde olmuştu bi gece hastanede kaldı değeri düştü eve geldi 1 gün sonra tekrar hastaneye gittik yükselmişti ama doktor eve gönderdi. Mama verebilirsin bol bol emzir dedi. Bi anda düşmüyor zaten yavaş yavaş düşüyor. Korkma