Betyblue Ndrg-12 olabilir evet bizıktığımızdan beri tekrar gitmedik ne olur ne olmaz götürmek en iyisi sanırım
Ndrg-12 Betyblue tabiki hem doktorlar da bazen farklı görüş belirtebilir sen yine de önlem amaçlı götür. Geçmiş olsun 💐
Annenazz Betyblue benim sarılık olunca doktorumuz gerekirse yarım saatte bir ver demişti. Sürekli verin siz
Betyblue Toprak-hira59 doğru söylüyorsunuz 2 saati beklememek en iyisi fırsat buldukça emziriyorum şuan arada mamada vereceğim artık ışık olayını duymamıştım onuda deneyeyim
Toprak-hira59 Mrvtdndr Annemler banada kapattirmadi ışgı hatta beşigi isigin altina cekip gece gunduz yaktik ama bize bunu sarilik olunca soylediler 🤦🏼♀️ bastan yapsaydik belki engellerdi ama cabuk atlattik sukur
laliko35 Betyblue doktor günde 4 defa 4 saat arayla 2ser ölçek mama saat başı emzir ddi 2 saatte değil soyundurun altını acın uyanır 🙏🙏🙏
Sleepwalker Betyblue Bol bol emzir ayrica mama takviyesi de yap doktor da surekli kontrol etsin gotur bebegini hastaneye gecmis olsun