Betyblue uzayan sarılık olabilir. Benim kızımın tam 3. Ayda geçti. İlk 10 gün riskli. Sonrasında gidip ölçtürmene gerek yok. 1 saat aralıkla emzir. Tek yapabileceğin bu. Anne sütü sarılığı olabilir ama emzirmeye devam et. Uyanmazsa, beslemek için çok zorda kalırsan mama takviyesi yaparsın. Bence gerek bile yok. Emzir ki sütün daha çok gelsin.