OgretmenimKukla siz girmeden hiçbir zaman hazır olmayacaktı zaten:) benim kızım küçük çocukları çok severdi, ay tam abla olacak çocuk derdi arkadaşlarım. Kendi kardeşi olunca ilk başlarda bi mutlu gibiydi. 2-3 aylıkken durumu farketti, baktı gelen gitmiyor kalıcı bu bebek, bütün ilgim büyük kızımda olmasına rağmem yetmiyordu. Evde bakıcımız var, küçüğü sadece emzirmek içşn alıyorum, diğer zamanlar hep büyükle zaman geçiriyorum ama yine de ne zmn küçüğü emzirsem ya susar ya çişi gelir ve illa ben yapacağım. Küçük 5 aylık oldu yavaş yavaş bi alışma oldu. Her çocuğun mizacı farklı tabii ama yani cocuklar arasında 5 yaş olan arkadaşım da benim yaşadığım kıskançlıklardan bahsediyor. Kendinizi suçlamayın, hayat bu şekilde, çocuklarda bunu öğrenecek.