OgretmenimKukla geçici bi süreç tabiki konuşmaya başladıktan sonra 4-5 yaşta daha ağır daha sakin hareket eder. hem enerjisi yüksek hem kendini tam ifade edemiyor, gün içinde enerjisini atması için ananesi çıkarabilirse her gün parklara yürüyüşe veya bebek oyun grupları var oralara götürürse enerjisini nasıl atacağını öğrenir, biraz bırakır o davranışları