Melikesahinler valla ben Bi kaç kez gittim kadın doguma. Günü gününe adet oluyorum bir sıkıntı görünmüyor. Çatlatma iğnesi falan yaptı doktor, yumurtaların çok iyi durumda dedi Bi sorun yok zamana bırakalım dedi. Birde benim kızım korunmadıgımız ilk gün olmuştu yani. O yüzden bizde hemen olur sandık eşim korundu. Sıkıntı olmasın diye ben spiral hap falan kullanmadım. Ama genede kısmet. Sorun ne bilmiyoruz. Zamanını bekliyor sanırım.😇