Melikesahinler elifAelay27 çok güzel açıklayıcı olmuş cok haklısın bende dediklerini dikkate alacağım 😟teşekkür ediyorum gerçekten araları yakın oluncada zor oluyor
elifAelay27 Melikesahinler aynen öyle onlar isterler bakmazlar ama valla önümde böyle Örnek olunca diyorum ne kedindine eziyet ediceksin
aylizinannesiii Melikesahinler Valla benim kizimda 17 aylik bütün uyku yemek oyun düzenini ancak oturttum rahatladim asla düzenimi bozamam uykusuz geceler gogus yaraları iltihap olan sezeryan dikişi aç kalmak yogunbakimlar vs yaşadım dibine kadar en alasını o yuzden bir taneyi hayirli sağlıklı bir sekilde buyuteyim yeter ikinci cocuk dediklerinde ağlamak geliyor icimden 😁😁 siz doğurun çok istiyorsanız diyorum.
Melikesahinler aylizinannesiii aynı şeyleri bende yaşadım malesf yoğun bakım süreci lohusalık aç kalma lavobaya gitmek bile büyük lüxtü hayırlısı olsun inşallah elbet zamanı vardır 🌼
Familyboy Melikesahinler desin dursunlar bitmez öyleleri çünkü gerekirse söyle de bu beni ilgilendiren durum ben ne zaman hazır hissedersem o zaman olur diye
Ebruu67 Melikesahinler yani zorluğu ile illa oluyor kolik bir bebe ve cogunlukla aglamakli geciyor günler oglumda 2.sinifa gidiyor okul odev derken suan biraz zor geciyor annem yanimda hala oglumda 2bucuk aylik oldu
Kubrarzu Melikesahinler ilk kizim 5.5yasinda ikinci kizim suan 8 aylik.her donemin ve yasin farkli farkli sorunları sıkıntıları ve guzellikleride oluyor.aralarinda 5 yas olmasina ragmen kıskanclik duygumuz tavan yapmis durumda😫 ablamiz herseye aliniyor huyumuz degisti surekli dikkat cekmeye calisiyoruz ama bir okadarda kardesini cok seviyor kiyamiyor.bu duygu hareket degisimi ve paylasimi baya ugrastiriyor bizi ebeveyin olarak.
Asli1453 Melikesahinler bende 7yil sonra kavuştum oğluma tedavisiz şekilde hamile kaldım oğlum 19aylik iki buçuk aylık hamileyim sürpriz oldu bizede seni anlıyorum zamanı gelince oluyor sıkıntı yapma
Melikesahinler Asli1453 Heh iste tam. Böyle cevap bekliyordum teşekkür ediyorum sağlıkla büyütün bebeklerinizi 🎈inşallah vakti saati gelince olur
saclarinayildizdusmus Melikesahinler herkes kendi açından konusmuş bana göre ise araya mesafe cok koymamak çunku ömrünce çocuk bakmış olcaksın 10 yasına gelsin aman diyosun sil baştan bebekmi bakacaksın yada 5 10 yasındaki cocuk sana yardım eder mantıgı da yanlış şimdi o cocuk tek sıkılcak kardesiyle oynar biz büyükler iki oynamaya ypruluyoruz ama cocuklar biribiryle oynarlar arkadas gibi olurlar en fazla 4 y5 yıl zorlanırsın okula başladıklarında rahat edersn beraber gönderrirsin sende rahat edersn tedavi ile cocuk sahıbı olduysam ben simdiden baslardım denemeye olup olnayacagı belli degil olmazsa erkenden öğrenmiş olursun
Melikesahinler saclarinayildizdusmus doğru diyorsunuz herkes farklı diyor işte kimine göre erken kimine göre en az dört beş yaş diyor ileriyi düşünürsek yA olmazsa diye soru işaretleri kafamı kurcalıyor bilmiyorum hayırlısı inşallah
balkzm Melikesahinler ben kızıma tek bakıyorum ne yakında kendi ailem,nede eşimin ailesi ,ne bir komşum var,tek bakmak Zor kızım 2.5yasina girdi,Rabbim nasip ederse 3yasindan sonra olsun isterim,çok yorgun hissediyorum kendimi,yaşım 32olucak
Melikesahinler balkzm bende aynı şekilde yardım Alacağım kimsem yok tek basıma cesaretim hiç yok Ama kardeş olsun da istiyorum inşallah hayırlısı olur
saclarinayildizdusmus Melikesahinler ilerde olurmu olmazmı bilemiyoruz ama simdiden denersen iyi olur ilerde yaşın ilerlemiş olur tekrar cocuk istemiyorsan deneme tabi ama sen bilirsin
Bambamorhan Melikesahinler tam iki yaş var arları kızım uç aylık oğlum 27 aylık zor mu zor evet ama iyili olmuş daha sonrasında cekemeZdim yapmazdım çalışıyorum bide bakan da yok evet aynı sizin gibi markete bile bırakacak kimsem yok ama evde iyiyiz biz
S_x_w Melikesahinler aslında ilk yazdığınıza istinaden maden geç oldu gebeliğiniz deneyin yazacaktım ama burda yazdıklarınızdan sonra beklemeniz daha iyi..ilk çocuklarımın arası yaklaşık 3.5 yaş..tek büyüttüm bırakacak kimsem yoktu üstüne eşim de çok yoğun çalışıyordu..biri hasta oldu diyelim elimde bir çocuk kucağımda bebek hastanelere git gel perişan oldum o dönem..markete gidilecek mesela olmuyor bekleki eşim işten fırsat bulsun gelsin..ayyy ne günlerdi 😒bu yüzden iyi düşünün derim gerçekten kolay değil ki ilk çocuğum çok sorunsuz bir bebekti uyku yeme vs hepsi düzenliydi
Melikesahinler S_x_w ah ah nekadr zor demi😟bende bundan korkuyorum bide gurbetteyim ama suan bebeğim gerçekten küçük hiç aklımda yok Allah olmayanlara nasip etsin
Kaderci Melikesahinler ben tek bakiyom. İlk çocuğum 3 aylık. İkinci aman aman 😁😁😁 eşim gelince o ilgileniyo sagolsun
Mevacanimkizim Melikesahinler yani benim tedaviyle olmadı ama 6 ay sonra hamile kaldım millet hep konuşuyordu niye yapamiyosun olmuyormu falan diye onları kafaya takınca olmadı sonra kimseyi kafaya takmadım 6 ay sonunda hamile olduğumu öğrendim kızım şimdi 17 aylık daha yaşına girmeden ikinci ne zaman diye konuşmaya başladılar daha bismillah bı durun sizin aceleniz ne diye susturdum herkesi bana değil ama kendi aralarında yine konuşuluyor duyuyorum milletin ağzı torba değil gerçekten baglayasin. Bide benim çok zor geçti 34 haftalık doğum yaptım gebelik zehirlenmesinden dolayı sezeryanla yani kafayı yemişler bende istiyorum tabi ama herkesin kendine göre bekleme sebebi var dogurdukta gelip baktılar sanki daha evime gelip hayırlı olsun demeyen bile var ama ikinci için car car konuşuyorlar. Benim kuzenim 9 aylık bebeği varken 4 aylık hamile olduğunu öğrenmişti doğum zamanı iç kanama geçirdi çok zorlu süreçten geçti göz göre göre bunları yaşamamızı istiyorlar resmen. Bence bekleyin derim Rabbim ne zaman nasip eder bilemeyiz belki yarın olur belki 4-5 sene sonra yeterki sağlığı yerinde olsun. Bana bişey olsa Allah korusun o zman kim bakacak çocuklarıma ben bunları düşünmekten kafayı yiyorum çok korkuyorum ama çokta istiyorum hayırlısı artık zaman ne gösterir.
Melikesahinler Mevacanimkizim ne zor günler geçirmişsiniz 😟bizimde yoğun bakım süreci oldu lohusalık kimse yoktu yanımda cok zor zamanlar geçirdim hergün ağlıyordum kolikti onları düşündükçe hepten korkuyorum suan gerçekten çok küçük düşünmüyorum ama ileriyi de düşünmeden edenmiyor insan