Melikesahinler kızımla oğlum arasında 3 yaş 4 ay var. Şu an oğlum 4 aylık ve bazen duygusal olarak kızıma yetemediğimi hissediyorum. Memeden ve bezden kesilsin öyle kardeşi olsun dedik öyle de oldu ama herşey bez meme değilmiş meğer kızım daha bebekmiş bize ihtiyacı varmış🥺 allah ikisine de sağlıklı ömür versin iyi ki doğurmuşum ikisini de tabi ama belki biraz daha bekleyebilirmişim diyorum bazen🤷🏻♀️ O yüzden düşünmeyin, üzülmeyin önce bebişinizi doya doya büyütün sonra zaten günü gelince geliyor kardeş💜 ayrıca ikinci hamilelik daha kolay oluyor doktorum da böyle söylemişti😌