Melikesahinler çok zor gerçekten aşırı zor ben planlı olarak aralarında 3 yaş olsun istiyordum öyle de oldu tam üç yaş var annem yakınımda yardımcı olmasına rağmen 1 çocuktan ilginiz öyle bir kesiliyor ki ilk zamanlar ne yaptım ben diye pişmanlık duydum çocuk sevgisi tabi ki çok güzel ama şuan ki aklımla 4 4,5 yaş aralıgında yapardım çğmkğ 1. Çocuğun yalı ne kadar küçücük olursa o kadar size ihtiyacı oluyor 4 4,5 yaşında olsa en azından yemeğini yiyebilir tuvaletine kendş gidebilir yada kreşte falanda vakit geçirir hem anneye kolaylık olur hemde ikşncş çocuk olunca ilgi eksikliğini bu kadar anlamaz belki