Geceleri süt sağma makinesinin başında uyuduğumu hatırlıyorum. Çok zaman geçmedi zaten kızım 4 aylık. 2,5-3 ayına kadar ben de çok sık karşılaşıyordum ve tek çarem süt sağmaktı. Makinenin güzel çekime sahip olması önemli bence. Ben sağdıklarımı buzluğa atmıştım hep. Şimdi bir işim çıktığında anneme bırakırken kullanıyoruz. Sizlere verebileceğim tavsiyeler beyaz lahana olayını çok duydum denemedim ama bir deneyin derim. Duştayken ovmak bana iyi gelirdi. Bebeğim emerken baş parmağım ile göğüs ucuma doğru masaj iyi gelirdi. Allahım sizlere de şifa versin😊