Kelebek1407 apseyi nasıl boşalttılar bende şuan o konumdaym göğüsden çizik atıldı 2cm açıldı şuan açık yara sürekli akıtmaya calisiyoz 10-15,gün oldu apse bitti sanırım süt geliyor çünkü oradan ama emziremiyorm. Süt doldukça ucu şişiyo ve yara iyileştiği için kabuk tutmaya başladı ne yapcami şaşırdım