Aae_08 ilk iki ay çok fenaydı, 4-5 kere hstaneye gittim, sıcak kompres yapıp elektrikli süt sağma makinesi ve banyoda elle sağım yaparak kurtuldum, bebeğim büyüdükçe çok gerek kalmadı, şu aralar yine az emiyor, mastit olucam diye korkudan doldukça sağlıyorum, çünkü cidden çok acı verici bişey