Bana doktorum önermişti lahanayı yıkayıp göğüslerimin etrafını iyice sarıyordum sadece göğüs ucum açıkta kalıyordu. Doktorum 15 dk koy demişti ama 2 saat tuttuğumda oluyordu ve aşırı faydasını gördüm sonra da hiç olmadı mastit. Kesinlikle yapmalısın denemelisin. Geçmiş olsun