demirmommm akşam üstü saatlerinde bir ağlama krizi tuttu ıkınıp durdu kıyamadım artık birazcık zeytinyağı verdim mecburen yapar da rahatlar diye ama ona rağmen yapamadı. Bir de mememi emmedi kucağıma aldığım gibi basıyordu çığlığı sanırım tutarken canını acitiyordum kolunu ya da bacaklarını aşı yerlerini sonra bende sağıp biberonla verdim mecburen sonra da cam pol verdim uyudu az önce uyanıp bu sefer emdi çok şükür. Insallah bu gece kolay geçer hepimiz için. Ateşlenecek diye cok korkuyorum