Bugün aşılarımızı olduk eve geldikten bir kaç saat sonra ateşi yükselmeye başladı calpol verdim bir çay kaşığı. Şimdi de çok huysuz çok ağrısı var belli ki uyumaya çalışıyor ağlayarak uyanıyor ama gözü hep kapalı çok halsiz.Yarına geçer mi bu durum canım anneler ?