Helpmee yine siz bilirsiniz ama bence döndükten sonra bir iki saat sonra yani vermek daha mantıklı. Hemşire 37,5 görmeden verme demişti ama ben baktım yükselecek aşıdan dört saat sonra verdim sonra gece uykusundan önce verdim öyle atlattık ishal oldu bide bugün de çok huysuz ağrısı geçmedi belli ki ama ilaç vermeyeceğim artık ateşi çıkmazsa