Damlali valla moral bozmak gibi olmasın bir kez anne olduktan sonra artık herşey çok zor atak uyku gerileme sendrom hiç bitmiyor biri bitiyor biri başlıyor üç buçuk yaşında kızım ve üç buçuk aylık oğlum var daha büyük çocuğu olanlar bu hallerinde ne var büyüyünce dertleri artıyor diyorlar valla bende bilemedim nasıl olacak üç buçuk senedir hayatımı askıya astım orada öylece duruyor bakışamıyoruz bile tek hedefim ikinci çocuktan sonra gündüzü gece geceyi gündüz yapmak neye ulaşmaya çalışıyorum bende bilemiyorum gerçekten hepimize sabırlar diliyorum