Sabahı zor ettim. 3 ay 10 gün gibi başladı bugün 4 ay 8 gün. Örnek Uyku duzeni bakin
8.00 uyandı
10.00-10.15
11.30-12.30
14.30-15.15
16.00-17.40 destekledik
20.00 uyudu 20.40 emdi
(Beraber uyuduk memede) sabah kadar yarim saatte 1 uyandi. Meme emiyor sürekli uyumak için dün meme yerine emzik veriyim dedim. Bebeğim kriz gecirdi evi ayaga kaldırdık eşimle korkudan ağladık bebek mosmor oldu krize girdi nefesi kesildi uğundu. Ya ne yaşıyorum inanın bilmiyorum. Ne yiyorum ne içiyorum. Bi de dişi kabarmış dedi doktor ekstra huzursuzluk var. Oyun matında eskiden oynardı yatmıyor artık sürekli kucakta olmak istiyor. Ben ilgilenirim o önemli değil ama hiç uyku uyuyamıyorum ve çok üzgünüm. Doğum kilomun hepsini verdim ayrica ek olarak 4 kilo felan da verdim. Memede uyumak dışında eskiden yatağına yatırır elimle oksardim emziğini emer ninni söylerdim uyurdu. Şimdi ya alışkanlık edindi ya da ataktan sürekli memede uyuyor. Bir an önce düzene girmesini Umut ediyorum 😒