Damlali benim bebeğim 6 aylık ve en zor atak ayı idi 4 ay. Fakat o ayak sayesinde büyüdüğünü görünce iyki o atak haftası olmuş ve bebeğim büyümüş diyorsunuz. Şimdi kızım çoğu şeyi anlıyor. Minik adam oldu oturuyor. Zor günler den geçiyoruz ama sonu güzel oluyor. Kıştan sonra bahar geldiği gibi. Bende ilk 6 ay hiç bitmez sanmış dim bugünler de geçti elhamdülillah