gns_123 doğumdan sonra 2. Gün meme reddi yaşadım asla almadı memeyi 10gün beslenemez diye yoğum bakımda kaldı orda beslendi ben hergün süt sağı götürdüm son 3gün orda emzirmeye çalıştım emmedi doktora twburcu edin ben evde sütü sağar veririm biberonla dedim. Eve geldik aklıma silikon geldi anneme aldırdım hemen onunla aldı mememi, 3 aylık olduk geceleri bende vermeye çalışıyordum almıyordu ağlıyordu sonra 2.5 ay olunca elimde ucu çekemeyip biraz çıkarıp verdim gece tutmaya başladı uyku sersemi, gündüz gene tutmadı sonra gündüz denedim silikonla emerken çektim hissettirmeden aynı şekilde bir iki gün zorlandı sonra tuttu çok şükür 3ayı bitti bugün silikonsuz emiyor ☺️ Versem silikonla da emer tabi, büyüdükçe herşeyin farkına vardıkça silikonu bırakır zaten kendi tutar acele etme 1 ay daha bekle ☺️