gns_123 biz 3 ay 20 günlüğüz. Doğduğundan beri silikon uç kullanıyorduk ama neredeyse 2 aydır meme reddi yaptı. Geceleri bir şekilde emiyor ama gündüz hiç emmiyor. Ben burada okumuştum yavaş yavaş bıraktırmak için önce uçtaki iki deliğin arasını kesiyorsunuz, sıkıntı çıkarmadan emerse sonra diğer iki deliğin arasını. Sonra hepsinin arasını, sonra boyundan kısaltarak devam ediyoruz. Ben şuan tüm deliklerin arasını açtım şimdilik sıkıntı çıkmadı. Siz de isterseniz deneyin belki bu şekilde yavaş yavaş memeye geçiş yapabilirsiniz.