gns_123 bende 2 ayıma kadar uçla emzirdim benim göğüs ucum içeri kaçıyordu, sonra bir gün kararlılıkla bıraktım ve göğsümü vermeye çalıştım. Bir kaç sefer uğraştım hep elimle destek yaptım ama iyi ki yapmışım o gün mememi tuttu. 1 günde bıraktık silikonu. Deneyin tekrar tekrar elinizle destek verin, hem süt artıyor hem bebek daha uzun süre emiyor. Bilimsel olarak bebeklerin emmek için bir göğüs ucuna ihtiyacı yokmuş. O yüzden kafamızı sıfırlamalı ve meme ucu küçükte olsa vermeye çalışmalı 🙏🏻