YorgunAnne6 Merhabalar,bende gecen hafta götürdüm oglumu doktora. Goz temasi kuruyor,adina cani isterse bakiyor,renkler,sekiller,sayilar,harfler,hayvan sesleri,sebze,meyve,nesne isimlerini bikiyor,bilincli anne baba diyor,komut aliyor,dediklerimizi anliyor,cocuklarla iletisimi yeni yemi basliyor abi abla diyr ogrettim abi abla diyor cocuklara peslerinden kosuyor gorunce seviniyor. Kelime haznesi genis.Bizde de kanat cirpma var,adina bakmiyor genellikle. Bize de egitim gormesini gerektirecek birsey goremedim dedi. Ben kesin otizm diyecek nasil bir yol alacagiz diye gitmistim. Otizm demedi. Suan o kadar kafam karisti ki.