YorgunAnne6 Yani özel eğitim kötü birşey değil tabiki gerçekten ihtiyacı olan çocuk için çok çok önemli ve genelde bu tür postlara yazmam, anne hissettiyse vardır bir sıkıntı diye düşünürüm. Ama sizinki de bariz saçmalık olmuş gibi geldi, k bakmayın da. Sadece bu kadarsa tabi. Yeni ve farklı oyuncaklara dalmış çocuk, anne babasını göstermiyor diye 5 dakikada otizm tanısı mu koyuluyormuş ? Size özel eğitim kurumu da önerdi mi sonunda ?? Genellemelerden hoşlanmıyorum ama şu da bir gerçek ki, birçok Dr özel eğitim kurumlarıyla koordineli çalışıyor. Hatta geçenlerde buradan mı birisi atmıştı, başka bir yerden mi izlemiştim hatırlamıyorum, YouTubeda bir uzman kendi alanı olduğu halde son dönemde hemen her çocuğa aynı tanıyı koyup, özel eğitime yönlendirilme olayını artık, “yakında mezarlıktakilere de otizm tanısı koyup, özel eğitime kaydettirecekler” diye dalga geçiyordu. Sonsuz video var bu konuyla ilgili, mutlaka çoğunu izlemişsinizdir de birinde bir uzman şöyle diyordu. “Otizmli çocuğun duygusal zekası gelişmemiştir. Yani siz karşısında canım yandı diye ağlasanız o pek aldırış etmez, üzülmez, empati yapamaz çünkü. Ya da yemek hazır hadi gel dediğinizde gelmez. Yemek hazırlamış annem benim için, birlikte yiyeceğiz karnım acıkmış vs bunları düşünüp algılayıp hareket etmez. Bunlar empati ve duygusal zeka eksikliğinden kaynaklanır zaten otizmli demekte bu demektir. Çocukların kendilerine ait bir dünyaları var” demişti hatırladıklarım. Çok dikkatimi çekmişti belki size de bir faydası olur diye yazıyorum. İnşallah yarın hayırlı haberlerle dönersiniz.