esse2307 bu postu okudum ve suan kafam allak bullak. 26 aylık kızımda konusmuyor. Birkac kelıme sadece. Ama ben kendisine bırsey soylesem uzun uzun bakar gozlerııme bu goz teması ne derece olmalı cidden merak ediyorum. Isaret etme, komutlar, taklit (alkıss baybay çak ve daha bir cok seyı bılır) hayvanlar sebzeler meyveler nesneler renkler herseyı bılır hatta bunları 1 yasından berı bılır. Ama anlamadım ben tabıkı eksiklerimiz var yok diyemem. Henuz xıplayamıyor, bazen merdıvenden inerken elimi tutmak istiyor. Arada ayak ucuu yurur. Ama bunu genelde her cocuk yapıyor. Sımdı bız nasil anlıcz bu ne sacma bir durum