Merhaba hayırlı kandiller ,31 aylık oğluma otizm tanısı konuldu ikinci bir doktora yarın için randevu aldım komut alıyor çorabını pantolonu kazağını ayicigini getir şunu babana götür dediğimiz de ,dönen şeylere ilgisi hiç Yok çamaşır makinesine hiç bakmıyor , takıntıları yok göz teması var ama yeterli değil dedi doktor, sevindiğinde el çırpmasi ve ayak ucunda yürümesi var bi yakınımız 10 yıllık otizm öğretmeni videolarını ona gönderdik eğitmen arkadaşlarla izledik olduğunu düşünmüyoruz dedi bu arada konusma olarak al gol gitgida horoz sesi çıkarıyor 5 gündür tv kapalı hiç açmadik masallarla uyuyoruz tavuk sesini o zaman yapmaya başladı eğitici oyuncaklarını kendi tamamlıyor hayvan kartlarında hangisini söylesek getirir yaşıtlarıyla ilgili hiçbir sıkıntı yaşamadık yeğenimi kendi bisikletine bindirir sürer onunla oynamaya çalışır ismine çağırınca genelde bişeyle ilgiliyse bakmıyor kendisi çorbasını yemeğini yer bulaşık makinesini boşaltır hatta dün çay kahve içtik kendisi makineyi açtı bardağını fincanı yerleştirdi ben yeri silerken peşimden siler,babası oğlum ayicigini getir dedi otizm diyen doktora gönderdik otizmli çocuklar da komut alır dedi bu arada öpücük bay bay alkış taklit edebiliyor. Yarın ve salı günü iki farklı doktora randevumuz var o doktorlar da var derse özel eğitime başlayacağız kandil gecesi dualarınızı ve özel çocukların anneleri varsa bizim durumumuzu değerlendirmesini Rica ediyorum 🤲