MelekAnnesii sizin gibi olan bir sürü kişi var. Ben de öğretmenim. Karantinamın 9. gününde karantina süresi 7 güne indirildi ve bir gecede risksiz oldum. Müdürümle aynı zamanda olduk. Negatif sonuç almadan okula gitmeyelim dedik. Ama eşimin 12 gün sürdü negatife dönmesi. İş yeri negatif sonuç alana kadar gelme dedi eşime de. Ancak görüştüğümüz bir doktor; dışarıda bir sürü insan var sizinle aynı durumda olan dedi. Karantina süresinin 7 güne düşürülmesi tamamen toplum bağışıklığına yönelinmiş olması dedi. Maske, mesafeyi yapamayınca herkesi hasta edelim, bağışıklığı kuvvetli olan kazansın, diğerleri elensin demektir dedi