MelekAnnesii Gecen hafta korona oldum karantinam bugün bitti yarin mesai başlıyor ama ben bugün tekrar test verdim ve hala pozitifim siz olsaniz ne yapardınız?
MelekAnnesii 1Beybiletto ne icin bencillik? Devlet karantina süren 1 hafta diyor normalde test bile veremiyorsunuz yalvarma ile test verdik bugün emin olmak istediğim için çocukları bende tehlikeye atmak istemiyorum ama gitmezsem de köyden veliler sıkıntı çıkaracak neden gelmiyor diye
MelekAnnesii Feyyyzza açıkçası köyden veliler gecen hafta karantinadayim bile sorun ettiler bu hafta tamamen sıkıntı olur
Eslemgunarli51 MelekAnnesii eşimde bende pozitifiz bugün son günümüz test vermek için hastaneye gittik bize yapılmadı
Minelask Motattisemuittur bende öğretmenim ve covit oldum test7. Gün sonrası yapılmıyor yapacak birşey yok ise baslamamiz gerekiyor
Ikicocukbiranne MelekAnnesii evet canım sizin elinizden gelen bir şey yok ben de öğretmenim şu an çalışmıyorum arkadaşlarım var pozitifken gittiler yani müdür çağırdı.
Ikicocukbiranne Benim arkadaşım da negatife dönmedi pozitifti ve müdür çağırdı yani o şekilde gitmişti
MasalsMommy MelekAnnesii İkinci kez pozitif çıktığınızda karantina süreniz uzamıyor mu zaten? Uzamıyorsa bile rapor falan alıp gitmeyin bir sınıf dolusu çocuğu tehlikeye atmayın
Anonim11 MelekAnnesii çift maskeyle gidin hocam. Resmi karantina 1 hafta sonuçta öyle kafama göre gitmezdim demeyle olmuyor maalesef. Zaten dikkat edersiniz maske ve mesafeye
aybikreis MelekAnnesii Ne tuhaf işler bi rayına oturmadı. Aile hekiminden rapor alın gitmeyin yazık çocuklara
MelekAnnesii Minelask evet ben bugün yalvarma ile verdim evde küçük çocuk var ona da geçer diye tedirgin oluyorum falan dedim öylelikle aldilar