MelekAnnesii Hic açıklama yapmakla uğraşmayın millete çünkü bir çok insan zır cahil, laftan anlamıyor. İçiniz rahat olsun pozitif olsa bile bulaştırmanız bitmiş oluyor yani kimseye geçmez sizden, şuan bir çok insan pozitif çıkıyor ama bulaştırıcılığı geçtiği için karantinasi bitip işine devam ediyorlar. Velilerle uğraşıp başınızı ağrıtmayın eğer iyiyseniz dönebilirsiniz işinize yani ben olsam öyle yapardım.