Derinnnn benm kızım 6 aylık olacak doğduğu günden beri kucaktan kucağa geziyor😁 hemşire olduğum halde hiç sorun etmedm bunu, sakınan göze çöp batar vee ayrıca onlarn en cok sevgiye ilgiye ihtiyacı var
yatakta yatacağına bırakın birinin sıcaklığını sevgisini hissetsin, güven duysun.
Kışım doğdu bebeğim ama öksüre aksıran olmadıkça asla sakınmadım, hep salonda bizimleydi herkes de sevdi
şimdi 6 aylık o kadar güleç ve kendini sevdiren bi bebek ki şaşırıyor herkes, nasıl yabancılamıyor diyorlar. Sokakta yabancılara bile gülümsüyor şebeklik yapıyor ve ben onun bu hallerine bayılıyorum 🤤