Vallaha ben sezeryan oldum, geldim baktım herkes bizimki ile fotolar çekinmiş kucaklarında 😂😂 yani bebek bu, kucakta büyüyor, benim eşimin teyzesi geldi kucağına aldı bebeğimi o zaman 20 günlüktü ben de hiçbir şey demedim, çok hoşuna gitmiş kızına demiş, ben Müge’yi çok sevdim o bebeği benden hiç sakınmadı, siz bile bebeğinizi vermediniz demiş. Yaşlılar bebekleri kucakta sevmeyi seviyor, koltukta yatarken değil ☺️