HtcBelis Derinnnn Gazını atlatınca geciyo o kucak deliliği. Yapma böyle al kucağına bas bağrına alışsa benim kızım alışırdı kucağımda uyur yatırdığım an kiyameti koparirdi altini bile degistiremezdik yatırıp. Simdi o günlere dönsemde bagrima bassam diyorum çünkü hic durmuyor yerinde stres yapma relaxxx bende tek büyüttüm sorun olmaz daha minicik o tabiki kucağını ister senin kokunu ister mahrum bırakma..
Serrasra Derinnnn tabi ki kucağa alınır. Bence tavrınız çok çok yanlış. Yarın siz çocuğunuzun evladını kucağınıza almak istemeyecek misiniz? Anne oldunuz artık biraz düşünceli olun. Kadının hakkı öpüp koynuna soka soka sevmek. Emin ol hiç bir şey olmaz bırak sevsin. Yabancı değil ki babane yani.
Derinnnn Serrasra yalniz ben daha önce gelinime verdiğim akillari sonradan hiç söylememiş gibi yutup yapma dediklerimi yapmam yapi meselesi herkes tükürdüğünü yalamaz 🙂
Matcianne Derinnnn aslında yenidoğanlar bol bol kucakta durmalıymış ki anne karnını özlemesinler alsın kucağına hiç bişey olmaz
Sshr Derinnnn kesinlikle abartmıyosun ve haklısın benim kaynanamda aynılarını yapıyordu bebeğim beşikte uyurdu gider alır gelirdi kucagında salona onu görmeye geldm sizi değil derdi şap şap öpüyodu öyle deli oluyodum ki ne kadar söylesemde fayda etmedi 8 aylık olduk hala aynı şeyleri yapar
Derinnnn Sshr yok şükür öyle öpme huyu yoktur hakkini yemeyeyim koklar o daha çok bacaklarindan öper sever ama uyuyan cocuğu uyandirmasina illet oluyorum evet
asocialmom Sshr lafta anlatamazsın 🤦🏼♀️Şap şup öpmek nedir ya bende mi sorun var acaba diyordum şahsen öpülmeyi sevmem bebeğimin de öpülmesini istemiyorum kadının üstüne amma gitmişler ya hayret bi şey lafa geldi mi yok mikrop yok bakteri yok aşı yok bilmem ne ağız kadar pis bi organ mı acaba
Derinnnn Fulyasin08 siz deneyip faydasini gördünüz heralde öneride bulunduğunuza göre gerekirse vitrinede koyarim uzaktan baksinlar yeter ki bebeğime
Derinnnn mehtapmirayuygun kendi annem yanimda kaliyo zaten ama o kucağına almiyo ki kayınvalideme davrandigim sekilde ona da davraniyorum tam tersi annem çocugumu seviyo evet ama almiyo beşiğine koy dursun diyo benim istemediğim şeyleri kesinlikle yapmiyo çunkü benim annem biraz da aslinda inadima gidildiği için böyle düşünüyorum yeri geliyo kendi ellerimle veriyorum durmuyo anne al ya da anne sen basinda bekle ben biraz hava alayim diyorum ama o biraz farkli algiliyo heralde bunu kendiside 2 tane cocuk büyütmüs hamileyken o akil veriyodu aman kizim kucaga alistirma kendin zorlanirsin yalniz kalicaksin bisey yapamazsin diye
blzylcnsy Derinnnn allah kolaylık versin kuzum valla anlatabildiğin yere kadar anlat. ben kayınvalidemler gelmeden 10-15 gün önce şey uydurmuştum atopik dermatit 😂 gelcez diyip duruyorlardı cocuguda mıncık mıncık öpcekler biliyorum yüzündede benek benek bişeyler olmuştu fotoğrafta gördüler sordular falan doktor bunun ilerisi atopik dermatit dedi cildi cok hassas kesinlikle öpmeyin yüzüne yaklaşmayın yüzünüde pamukla kaynamış suyla sil falan dedi demiştim 🙈 sırf cocugumu öpmesinler diye kıskanclığıma 😂 sende öyle bişey uydur ne biliyim 😂
Derinnnn ElifMustafaArden hepsi ayni demek ki kayinvalide amca hala falan fark etmiyo 🤣 ve hepte geldiklerinde uyuyo uyanmiyo yalnizken ya da kendi annem varken sürekli uyanik ama 🤣
ElifMustafaArden Derinnnn al benden de o kadar. O evdeyken hep uyuyor çocuk. O dışarı çıkar çıkmaz uyanıyor. Bide benden güzel enerji alıyor o bana kızgın bakmıyor ama babasına kızgın bakıyor diyo he ya he deyip geçiyorum. En sonunda abi alma kucağına siz gittiğinizde ben yanlız kaldigimda napcam sonra dedim. Ona da sen böyle mamaya alıştırıyorsun asil ilerde nu mama konusunu napcan emmeyi birakcak herkes oyle diyor diyor ben kafama gore mamaya başlamadım. Doktorum mamayla da mutlaka destekle dedi çünkü yüksek derecede sarılık atlatmaya çalışıyoruz. Cocugun ne kadar beslendiği belli olmaz garantiye alalım dedi
Derinnnn HtcBelis yanlis anlasildim bence ben biraz ya da siz tam okumadiniz ben sevmesinler demiyorum yeri geliyo bebeğim kendisi kucagimdan indimi basiyo cigligi ama her geldiğimizde uyuyo uyandiralim diyip dürtersen çocuğu o olmaz. Uyanikken konuşsun sevsin ama uyuyan çocuk uyandirilir mi ben emzirmek için mama vermek için bile zar zor uyandiriyoruk ki cocuk ne kadar ilgi alaka sevsede ihtiyac duysada uykuyada ihtiyac duyar bebek bu uyuya uyuya büyüyecek ki evet benim öyle gaz vs sorunumuz yok çok şükür ama huysuz olduğu zamanlarda olsa yine kendim ilgileniyorum cok nadirdir anneme ya da eşime birakayim çocuğu kaldi ki kayinvalideme birakayim 🙂
HtcBelis Derinnnn O zaman cocuk kucağa alınır mı yerine uyuyan çocuk uyandırılır mı diye başlık açacaktınız. Ayrıca bende kendim ilgileniyorum kimsenin kucağına atmıyorum çocuğumu zaten gurbetteyim yanımda kimsem yok memlekete gittiğimde bile o kadar özledikleri istedikleri halde herseyini ben yapmaya çalışıyorum ama onların sevmesi ilgilenmesi de beni mutlu eder. Ben evladımla neler yaşadım bir ALLAH bilir öyle zor bir bebekti ki sabahlara kadar mosmor olur ağlardı demek istediğim o iyi olsun diye insan o an yanımda biri olsa da bi de o denese diyo. Tek derdiniz bu olsun abartıyorsunuz bence öpme huyu yok birseyi yok diyorsunuz onlardan canlarını sakınıyorsunuz kimse hak vermemis size farkında iseniz. Insanlar kaynanam yardım etmiyo ilgilenmiyo kötülük yapiyo diye dert yaniyo sizin sorun ettiğiniz şeye bak kadın 7/24 mü kucağında gezdiriyo sanki hic mi uyuyacak vakti olmuyo bebeğin koca adam degil ki uykum kaçtı desin uyumasın o her türlü uyur. Koyun o zaman sabitleyin yataga sizde almayın yatsın dursun cocuk 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
Yagmur92 Derinnnn kesinlikle haklısın, bende kızım uyurken kimsenin kucağına vermiyorum, uyanınca seversiniz diyorum, zaten zor uyuyorlar, düzenini bozmak istemiyorum kendi annem gelse dahi
Fulyasin08 Derinnnn Ben çocugumu hep ileriyi düşünerek yetiştiriyorum, ne ekersen onu biçersin çünkü ilerde benim oğlumunda çocugu olabilir ve aynı şeyleri yaşamak zoruma gidebilir mesela. 😎
Masalim Derinnnn valla annemde kayınvalıdemde alıyodu hıcte bısey demıyodum ama benım en buyuk destekcım ıkısıde bır 16 aylık bırde 2 aylık bebegım var ıkıdıde ıkı uc gunde bır gelır yardım eder yemek ıs yanı benım evladım onlarında torunu ama uyuyan bebegı uyandırmazlar
Alpaslan34 Derinnnn kucağa almayacaksiniz da ne yapacaksınız köşe minderi mi bu alsın sevsin. Ne bu kıskançlık. Bi de ciddi ciddi uzun uzun yazmış. Az bile yapmış o kadın. Bence de umursamamalı seni.
Lina19 Derinnnn ben almıyor diye soylenirim sen alıyor diye bırak alsınlar basın sıkıştığında en azından bilirsin nasıl tutuyo seviyor ona göre bırakırsın zamanla ev işi bile zor yapar olursan yardımcı olur en azindan unutma yarın öbür gün sende annene babane Olcan sana yapılsa hoş olmaz ne güzel kadın en azından torununu seviyor sen şuan lohusa olduğundan öyle saniyon hem alismaz benimki kucaktan inmezdi hep beni hissetsin istedim şimdi yatağında yerde kendi kendine oynuyor
Kuzunun_Annesi Derinnnn ilk cumlelerini okudum gerisini okumadim skildim kusura bakma. Skildim cunku bana gore pireyi deve yapmissin. Senin cocugunsa inlarin da cocugu. Bende tam tersi buyuk oglumda neden hic kucaginiza almiyosunuz sevmiyosunuz diye uzuluyodum bizimkilerin tarafi da bizimkilerin aksine cocuk kucaga almazlar zarar gelir felan diye. Ama hic kavga etmedim bacim Allah askina buyuk kavga edilcek bu kadar milleti birbirine katacak buyutulecek bi konu mu? Su an nasil bi duygu icindesin bilmiyorum ama bi otur da dusun konusularak halledilcek seyleri bj kadar buyutme sakinan goze de cop batar sunu da aklindan cikarma
Kuzunun_Annesi HtcBelis Bende gurbetteyim. Keske annemler kaynanamlar birda olsalardi da uykudan uyandirip sevselerdi.
Derinnnn HtcBelis post benim postum profil benim profilim kafamiza yatmadi mi yorum yapmayin o zaman çikın zorla tutmuyorum sizi at gözlüğünüzü çıkartıp bi daha okuyun bence dikkatli okuyun iyi bakın yorumlara beni anlayan anlamis sadece caninizin istediği yorumlari okumussunuz oda belli can benim canim Kaynana benim kaynanam size niye dert oldu ki bu kadar? Bu daha dönüp iyi bakin yorumlara
Kuzunun_Annesi otose_san cok dogru bi yorum. Akrabalarim aliyolar bazen vicik vicik opuyolar bende icim gidiyo gicik oluyorum isilik oldu yara bere icinde cocugum. Ama annem olsun kaynanam olsun babamlar olsun alsinlar sevsinler mutlu olurum ben yahu.
HtcBelis Kuzunun_Annesi Aynen ailelerimiz konyada. Biz şuan Istanbuldayız ama van a tayinimiz çıktı oraya gidicez. Burdan yine konyaya sık sık ucuyorduk ordan konyaya ucak yok otobuste çocukla zor olur uzun zaman göremicekler akılları gidiyo öyle üzülüyorlar ki keşke yakın olsak diyoruz hep.. Görüntülü konuşurken ekrani öpüyorlar resmen gözleri doluyor. Bizim tarafımızdan desen bazen gerçekten öyle yoruluyorum ki eşim polis nöbette oluyor diyorum ki annem olsaydı verseydim uyusaydım biraz daha yada meryem annem (kaynanam) olsaydı yemek yeseydim bi. Hicbirsey yapmasalar öyle bir seviyolar ki insan görünce mutlu oluyor. Uzakta olsalar da Allah canlarını sağ etsin canım 😢🙏🏻