Deletedmom5447 şaşıralacak çok olacak ne var ? Bende o rahat annelerdenim , artı olarak çalışıyorum da ama anne olmam benim benliğimi komple unutup sadece hayatta anne olarak var olmama bir gerekçe değil . Aynı zamanda çalışan bir kadın okuyan bir öğrenciyim . Üretiyorum . Çocuğuma böyle örnek olmaktan mutluyum . Ben tüm hayatını bebeğine adayan annelere saygı duyuyorum, siz neden bizlere şaşırıp şok oluyorsunuz ki biz kötü bir anne değiliz merak etmiyor değiliz her dakika tabiki aklımızda çocuklarımız. Ama bir gün bırakıp eşimle zaman geçirmek ya da arkadaşlarımla zaman geçirmek hatta tek başıma zaman geçirmek bile o kadar iyi geliyor ki , o enerjiyle kızımın yanına döndüğümde ikimizde aşırı mutlu oluyoruz birlikte daha kaliteli verimli zaman geçiriyoruz.