Gece emmek için uyanmıyorsa bal gibi de bırakılır siz de eşinizle mis gibi bir gece geçirirsiniz. İmkan varsa ayda birkaç gün mutlaka yapılmalı, insan kendime gelir, eşine vakit ayırır, kafası rahatlar, uykuya doyar.
aaaa tü kaka diyenlere kulak asmayın hiç, anneniz sizi büyüttüyse bebeğinize de gül gibi bakacaktır😘