Annemle birlikte yasiyoruz, gaz sancilari sakinlesince, annemin odasinda birakiyorum, ammenle yatiyor sabah namazindan sonra, 2 saat sadece, ve yan oda😅
Uyuamiyorum ya😁 yanimda oksun istiyorum…
Ama linclenmene gerek yok, annelik gudün rahatsa, annen iyibakar gozum arkada kalmaz diyorsun…neden olmasin ki…
Benim dedinlenmem lazim diyorsun ya, bence özlersin sen de🤣