KahveliVera bence bir sakıncası yok anneniz sonuçta ona güvenmeyeceksin de kime güveneceksin. Ben bebeğim 3 buçuk aylıkken bir gece annem gelip almıştı oğlumu eşimle tartışmıştık baya ve çok kötüydüm annemler gelmişti biz alalım sende kendini toparla uyu kafanı dinle diye götürmelerini istememiştim ama o halde bakamazsın demişti annem. Bir tek o gece ayrı kaldım ve sabah 8 e kadar uyuyamadım yattım boş beşiğe baktım. Ama dediğim gibi ben o akşam zaten kötüydüm yani tamamen bebeğimin evde olmaması değildi psikolojimi bozan. Sonra bir daha bırakmadım ama özel bir durum ya da gün olursa bırakırım neden bırakmayım. Bazen annemler alıyorlar sabah akşam biz gidip alıp eve geliyoruz iyi geliyor.