KahveliVera bende bıraktım annemi çok seviyor akşam 10 da bırakmıltım gün içinde hiç uyumamıştı ve ilk daldığı yerde sabahlıcaktı evde olmadı maalesef anneannesnde kaldı. Bende rahat bir gece geçirdim uykumu aldım acele etmeden duşumu aldım saçlarımı kuruttum aheste aheste. Kulağıma kulaklığımı taktım off resmen yenilenmiştim. Sonra dayıkoları kızımı getirdiler :) görünce de ağlayasım geldi tabi o da ayrı mesele 🤣🤣