mervemir- valla sallamayı nasıl bırakırsınız hiç bir fikrim yok, çünkü hiç sallamadım. Doğduğu günden karnını doyurup, gazını çıkarıp, bi sorunu olmadığından emin olup yatağına bıraktım ve kendi kendine uyudu. Hala öyle devam ediyoruz, 9. aya girdik. Sadece emzik kullanıyorum o da uykuya geçişte, sonrasında zaten kendisi atıyor. Evet bazen ben de kucağımda uyumasını istiyorum ama nerden bakarsam desteksiz uyku benim için çok iyi, büyük bi rahatlık. Kesinlikle tavsiye ederim