JaneEyre Tugceeek bende ilk zamanlar boyleydim ama suan 10 ayligiz uykusu geldiginde şıp diye uyuyor. Maximum 5 dakika salliyorundur uykusu olmadigini anladigim vakit uyutmak icin zorlamiyorum. elbet uykusu gelicek. geldiginde ya gozunu kasiyor ya derin derin esniyor o ani yakaladigim an benim icinde cok iyi oluyor onun icinde :)
Kuzeymiram JaneEyre 5 ayligiz aksam 10 basliyor sabah 8 9 10 a kadar ayagimda çünkü biraktigim an uyaniyor buda yeni cikti 4. Aya girmesiyle 😬 aksam keyfi yapamiyorum caynolsun kahve olsun 🤒
nilufer19 Tugceeek hamfendi, gayet nazik bi şekilde meraktan sordum. Bu şekilde cevap vermeye neden gerek duydunuz? Ben birinin anneliğine laf ettimmi? Çocuğunu düşünmediğini yazdımmı? Sadece neden ileride sorun olacak bişeyi önceden bilinçli şekilde başlatıyor herkes bunu sordum. Herkes bi atarlı giderli
Tugceeek nilufer19 Ben de size kimse bunu keyfi yapmıyor herkes anne herkes bunun iyi birşey olmadığını biliyor diyorum. Bilmemize rağmen de yapıyorsak demekki bir sebebi vardır dimi? Siz gayet düzgün bir şekilde sorup sonra da kullandığınız son cümlenizde hiç de hoş devam etmemişsiniz hanımefendi.
Gamzemcd0138 nilufer19 çok haklısınız aslında sallamak bebeği bayıltarak uyutmak ama bazı bebekler varki mesela benim oğlum 4 aylık gazlı bir bebek ve uykusu çok hafif birde uykuya geçişi çok zor oluyor bazen elinde olmuyor sallamak çünkü çare arıyor bebeği uyutmak için insan
Nimetdogann nilufer19 çaresizlikten başka yol bulamamaktan 😑durmaksızın ağlayan bir oğlum vardı saatlerce ağlardı doğurmadan önce elli kitap okumuş karar vermiştim sallamamaya ama öyle anlar geldi ki yeter ki uyusunda nasıl uyursa uyusun diye başlamıştı sallama merasimi 😑
nilufer19 Nimetdogann yani sallayınca sakinleşiyormuydu? Durmadan ağlayan bi bebeğin bi sorunu vardır, yani gazı vardır, işte karnı açtır ve s. Peki sallamak bu sorunları nasıl aradan kaldırıyor? Bunu merak edip sormuştum, hamfendi tribe girdi
JaneEyre Tugceeek ve hic sasmadi aksam 9 en gec 9 bucum sabah 9 gece uykularimiz bu sekilde.. gunduz uyku sayimiz 3 sabah ogle aksama dogru.
durununannesi18 Poyrazz12 aman nolur sallamayın. Gündüz ayrı gece ayrı saatlerce sallayıp yılmış biri olarak söylüyorum. Ben ettim siz etmeyin. Hamile olan yakınlarıma ilk tavsiyemdir 😂 nasıl alışırsa öyle gidiyor çünkü
Divayorgun Deletedmom0099 22 aylık benimki. Aslında benim işime geliyor meme. Uyku saati memeyi ağzına veriyorum yanına uzanıyorum dalıyor hemen. Memesiz bilemedim nasıl olur uykuya dalabilirmi hemen
Tugceeek Poyrazz12 Maaşallah umarım hiç sallamaya ihtiyaç duymazsınız. ☺️ Ay olarak bilemem ama benim çocuğum yenidoğan kısmını atlattıktan sonra sürekli hastalandı ve aşırı huysuz bir çocuktu ki hala öyle biz de böyle çözüm bulabildik. Ben de çok isterdim bebeğim kendi kendine uyusun ama ne denediysem olmadı , ben sallamasam sabahtan akşama kadar hiç uyumaz o derece
Leylaaa93 nilufer19 bazı bebekler sallanınca sakinleşir. Bir süre sonra da uyur. Bazı bebekler ise sallanmak istemez
Deletedmom0099 Divayorgun 20 aylık mercanda. yakınlarmış. evet emziği alınca mayışırdı hemen bu gece baya zorladı kahkahalar attı baya, bir an hiç uyumayacak sandım ama oldu bir şekilde. umarım halledebilirim, eğer çok isterse kesip vermeyi deniycem 2 tane yedeğim var zaten ama umarım başarırım 🥺
MinikPrensesannesii Tugceeek 0 hiç sallamadm😂oğlum 4 yaşında kızım 20 aylık ikiside kendi kendine uyur😊
Sleepwalker MinikPrensesannesii Nasıl becerdin allah askina fotmulunu bize de anlat ne yapsam basaramadim 😣
Sleepwalker Tugceeek 1 saate yakim salliyorum yerine yatirinca uyaniyor hop tekrar başa aliyoruz artik bacaklarimda derman kalmadi
MinikPrensesannesii Sleepwalker uyku eğitimi videoları izleyerek oğlumda yapmıştm kızımda da aynısını yaptım youtubeden bakabilirsnz 😊
durununannesi18 nilufer19 çaresizlik uykusuzluk yalnızlık bir sürü nedeni var. Asla sallamayacağım diye başlıyoruz ama doğumdan sonra herşey değişebiliyor. Daha doğrusu bebekten bebeğe değişiyor. Sizinki sakin uyuyor olabilir, mesela benim kızım asla uyumuyor durmuyor sürekli ağlıyordu. Gerçekten çaresizlikten bitmiştim artık mecburen salladım ama pişmanım
nilufer19 durununannesi18 anladım, teşekkür ederim cevabınız için. Umarım kısa sürede bıraka bilirsiniz sallamayı 🌼