babyfaceee merhaba küçükse zorlanabilirsiniz aralikli tutarsiniz belki yada bi denersiniz duruma gore hareket edersiniz ben ilk yıl 40liydim istesemde tutamazdim ikinci yıl 1 yaşındaydi tam tuttum 2nci yıl yani bu sene de tutacagim nasipse zaten emmeyi de bıraktık çok şükür