babyfaceee Kızlar Ramazan geliyo. Bu konuda kafam karışık oruç tutsam iftarla sahur arası 3 litre suyumu içsem. Sütümü etkiler ki gider mi sütüm acaba merak ediyorum bunu
Lilasever1 babyfaceee bizimki 10 aylık olacak sanırım tutacağım gecen sene hamilelikte son zamanlarda tutamadım hiç
2prematureannesi babyfaceee bu sene tutmicam bende emziriyorum diye sütüm etkilenir diye çünkü yeni doğan bebegim sarılık olmuştu onun için tutmicam pazartesi aile hekimine daniscam yinede bunu
Annecik60 babyfaceee geçen ramazan bebeğim 3 buçuk aylıktı tuttum hepsini bir sıkıntı olmadı yani sahur iftar arasında bol su içmek çok önemli bide sahurda yulaf ezmesi fln yiyodum herhangi bir sıkıntı olmadı
babyfaceee Lilasever1 geçen ramazan hamileymisim 2 aylık olmuş bebeğim çocuk düşünmüyoduk. Hiç haberim yoktu Ramazan’ın hepsini tutmuş oldum geçen yıl 🤣
Deletedmom_61 Kızlar güzel post benim bebeğimde 5 aylık olacak bende oruç tutmak istiyorum muhtemelende tutacağım siz neler düşünüyorsunuz
babyfaceee Deletedmom_61 benim bebeğim de 4 aylık oluyo ramazanda sütüm az zaten ama arttırmak için çok çabalıyorum
oglumherseyimm Benimkide ramazanda 4 aylık olacak tutmayı çok istiyorum. Bestlak süt damlasi kullanırım bol su tuketirim diye düşünüyorum inşallah sütüm azalmaz.
2prematureannesi babyfaceee evet canım çünkü çok küçük hemde sarılık daha geçmedi sağlığını tehlikeye atamam bebeğimin tabi dinen kazasını araştırcam
Med Kişiden kişiye göre değişebilir,ben geçen sene tuttum 5 aylıktı,sorun yaşamadım.Bu sene de tutacağım hala emiyor.
babyfaceee Annecik60 ne güzel maşallah yulaf benimde aklımda. Tutmazam borç kaldımi sonra tutamıyorum ben ya
Yica Ya bende bilemedim ne yapsam. Bebeğim Mart 30da 10 aylık olacak öyle çokta ek gıda yemiyor hala memeye düşkün. Ben günde herhalde 5 litre su iciyorumdur yani. Birde emzirirken sürekli şekerim düşüyor sanırım tutamayacam ben 😔 geçen senede hamile olunca tutamadım
babyfaceee Yica olsun sağlık olsunn. Geçen ramazan ben iki aylık hamileymisim haberim yoktu hepsini tutmuş oldum 🤣
Yica babyfaceee hadi yaa. Nasıl haberin yoktu ya 😃 bende 6 7 aylık filan hamileydim sanırım bilemedim 🤔 riskli gebelikti hatta hastane de filan yattık 34 haftalıkken sancım gelmişti
sukran25 babyfaceee oruçluyken sütüm fışkırırdı resmen niyetinizi güzel alın inşallah sütünüz daha bol olur 😊 bi kaç gün deneyin sütünüz de değişiklik görmezseniz devam edersiniz Zorunlu tutulmamış sonuçta emzirene kolaylık çok 😊😍