babyfaceee bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama ,benim kızım Ramazan’a 10 aylık oluyor .Tutacagım ben zaten ek gıda da alıyor .Hamileyken 30 tane yedim şimdi bir 30 daha düşünemiyorum .🤦🏻♀️bebeğiniz çok küçükse bir iki gün tutun ve gözlemleyin sütünüz ne durumda .Ya da bir gün tutun bir gün tutmayın .