Pahalı bir aşı. Biz de ilk dozu vurulduk, 2. dozu önünüzdeki ay vurulucaz doktorumuzun tayini çıktığı için başka doktora geçtik ama kendisi ellerinde menenjit aşısı olduğunu ve dışarıdan almamıza gerek olmadığını söyledi açıkçası tereddütte kaldım böyle bişey oluyo mu hastaneler ellerinde aşı bulunduruyor mu? Bilen var mı sormak istedim