eceunverkanra ilosasell Geçen gün nimenrix’in 2.dozunu olmaya gittik forumdan duymustum 700kusur lira oldugunu esime soylemistim esim de doktora sordu ne kadar fiyati diye oda bilmiyorum ki surekli degisiyor dedi🥲 dedim ki bexero 700kusur olmus doktor bile sasirdi neeey dedi valla biz yetisemiyoruz bu zamlara ne olacak boyle dedi🙈 Not: Nimenrix icin 400kusur lira odedik bexero cok artmis
ilosasell eceunverkanra fiyatlar maalesef çok uçuk. Birde durumu olmayan ikiz bebesi olanlar var onlar ne yapsn
hilal_bilge ilosasell gerçekten çok pahalı, biz nimenrixi tamamladık. Bexsero 1.dozu olduk, şimdi 2.dozu olması lazım ama açıkçası 730 tl verecek durumda değiliz şu an. Napıcam bilmiyorum :( 2.doz eksik kalırsa ne oluyor acaba bilen var mı?
ilosasell hilal_bilge bizde fiyatı duyunca Bi şaşırdık mecburen taksitlendirme yaptk diğer gibi kış günü doğalgaz elektrik hepsi uçmuş Bi anda kaldıramıyor insan. Yapılmazsa ne olur ona dair Bi bilgim yok 🙈
ilosasell Sevgipitircigi33 ablacım ne diyorsun sen 🤣 ben yaptırmadm demedim ki sadece 720 TL ye aldk çok pahalı geldi daha 2 ay önce 500 TL ye almıştık. Sağlıktan önemlisi yok tabi ama küççük Bi iğme için çok gereksiz para
iamseda ilosasell küçük iğne dediğiniz sağlık hanfendi. Evet daha uygun olabilirdi ama değmeyecek demeniz yanlış anlaşılmaya müsait. Çocuklarımız Ve sağlıkları herşwye değer.
ilosasell duyguluanne aynen öyle sağlıktan önemlisi yok diyoruz yaptırıyoruz bir daha ki dozu 1000 TL ye anca alırız sanırım
ilosasell Denizmooom kesinlikle ya mesela rota bir şekilde geçiyor Allah korusun ölüme kadar gideni de var ama menenjit geçirilirse mutlaka hasar bırakıyor bildiğim kadarıyla i. Böyle Bi aşının ücretsiz olması daha mantıklı
ilosasell Kadernur sağlık ocağında ki ebeye bağlı sanırım özel aşı olduğu için hatırlatmayadabilirler
Daniel ilosasell dün biz 5. Ayimizda menenjit asimizi olduk ve BEDAVA ,fransada bu asi zorunlu asi listesinde,bizim ulkemizdeki bebeklere neden para ile anlamis degilim,parasi olmayan ne yapsin yazik degil mi? Asimizîn ismi Neisvac pfizer
Fatma19601960 Daniel aynen canım biz de ingilteredeyiz ve bedava yaptırdık rotayı da menenjiti de. Aşı takviminde olan zorunlu aşılar bunlar. Türkiye’de sırf pahalı diye zorunlu tutulmamış bu iki aşı. Yazık parası olamayan hasta mı olsun. Bu bir seçim olmamalı
ilosasell Kadernur biz 1 yaş sonrası için anlaştık doktorunuzla ama bildiğim kadarıyla 3 4 ay civarı ile yaptıranlar oluyor
ilosasell Kadernur sağlık ocağında söyleyedebilirler söylemeyedebilirler özel aşı olduğu için en iyi çocuk doktoru ile görüşmek aşı takvimini onlar oluşturuyor çünkü şu ay da yaptırın diye
ilosasell Kadernur yok ikisi farklı şeyler araştırmanızu öneririm menenjit ciddi bir hastalık Allah korusun