Enesenemir onun iyiligi icin katlanilan aglama bu degil siz yanlis anlamissiniz asi olurken ses edemezsiniz bilirsiniz ki onun iyiligi icin. kolik bebek olur saatlerce aglar elinizden bisey gelmez mevbursunuzdur ama kucaginizdadir guven duyar sizden .ama iyiligi icin birakin yatagina gormesin sizi aglasin.boyle bisey yok. Dogumdan sonra doktorum her bebegimde ozellikle uyardi anne karnindan ciktiktan sonra sokaga atilmis sendromu olur bebeklerde sirf kucak icin bile aglar her aglamasinda sarilmalisin guvende hissettirmelisin diye. Hepsinde de yaptim cok sukur. Buyuk kizimda herkes uyudugunda 6 ya kadar oturdugumda oldu ,oglumu ayagimda saatlerce salladigimda. Ama sonucta guvenle saglikla buyuduler ciglik ata ata uuyacagina oylesi daha iyi bence. Sizin kendi tercihiniz.ama sanmiyorum bi cok annenin bunu ugulayabilecegini. Simdiki bebegimde 40 indan sonra degisti aglarken uyumaya basladi ama ben ayrilmadim basindan tam tersi elimi gosgunde ovalayinca hafiflerdi aglamasi rahatlatici bi muzik acardim aglamasi yavaslayarak uyurdu.